Vizier op volleybal

 

Gratis advies voor volleybalsponsoren

Kiest uw bedrijf voor een planmatige aanpak van sponsoring, resultaatgericht? Gaat uw voorkeur uit naar een pro actieve benadering? Kent u de mogelijkheden in de markt? Enig idee van gangbare tarieven? Bent U bekend met fiscaal en juridische aspecten?

Het is zinvol om zo af en toe eens even te sparren, om feeling te houden met ontwikkelingen in het specialistisch werkveld ‘communicatie – sponsoring – marketing’.  Maar ook om uw sponsorprojecten te bespreken op ‘beoogde effecten’.

Want wat wilt u via sponsoring bereiken? Hoe realiseert u een optimaal rendement uit uw investering in sponsoring? Laat u geen kansen liggen? Bent u voldoende alert op afbreukrisico’s? Heeft u belangstelling voor sponsoring van bijvoorbeeld een  volleybalteam uitkomen in de DELA eredivisie. Hebt u  informatie nodig, maar wilt u uw mogelijke interesse nog even geheim houden?

Allemaal vragen waarop u een antwoord wilt als u erover nadenkt om sponsor binnen het volleybal te worden of als u dat al bent.

Sponsoring levert maximaal rendement op als het aansluit bij uw bedrijfsidentiteit en onderdeel is van een doordachte communicatie en marketingstrategie. Sponsoring ondersteunt de positionering van uw bedrijf en draagt bij tot naamsbekendheid. Ook kan sponsoring uw bedrijfsimago een positieve impuls geven. Steeds meer bedrijven kiezen daarom voor sponsoring omdat het een effectief en sympathiek communicatie instrument is.

Sponsoring richt zich veelal op evenementen en objecten in de sfeer van vrijetijdsbesteding. Dat verhoogt de ontvankelijkheid voor communicatie.  Het biedt tevens een uitstekende basis voor effectieve relatiemarketing. Maar ook bij de ondersteuning van intern gerichte communicatie speelt sponsoring een rol van betekenis. Communicatiedoelen kennen een kwantitatief en kwalitatief aspect. Sponsoring draagt bij aan de realisatie daarvan.

Via sponsoring verkrijgt u speciale rechten. De toepassing van sponsoring in combinatie met andere instrumenten is bepalend voor het communicatie en associatie effect. Het stellen van normen, het meten en bijsturen is een vanzelfsprekende bedrijfsactiviteit, ook als onderdeel van communicatieprocessen. Waar nodig is sprake van samenwerking met specialisten op aan sponsoring verwante disciplines, bijvoorbeeld juristen en fiscalisten

Is uw belangstelling gewekt neem dan contact op met Geert Jan Bittink, info@bittink.nl , mobiel bereikbaar op nummer 06 – 22 19 64 14. De heer Bittink wil beginnen met vier clubs per maand van advies te voorzien, waarbij als eerste de DELA eredivisie aan de beurt is.  Dus wie van deze negen clubs het eerst komt, die het eerst maalt.

Voor meer informatie, over bijvoorbeeld de activiteiten van de heer Bittink raadpleeg dan ook de website www.steunjeclub.nl en www.steunjeclub.wordpress.com voor de nieuwsberichten. SteunJeClub.nl is ook op Facebook. Vindt je dit een goed initiatief maak het dan via de Facebook pagina kenbaar.